333

Hej!

Har som vanligt inget speciellt roligt att säga men eftersom jag har så sjukt tråkigt just nu tänkte jag passa på att göra ett flumm inlägg :)

Jag kan ju börja med att jag saknar en viss person, han har varit ungefär som min bästa vän <3, och det känns bara bajs!
Man kan säga att det är komplicerat.

Sen kan jag ju berätta att skoldagen gick bara bra, tiden bara rusade förbi sen va det lunch sen rusade den förbi igen och vi slutade och jag satt på bussen på väg till stan med Jessica :P
Det känns i alla fall skönt att jag gjort klart grupp uppgiften på svenskan men mindre skönt att det är matte nationella på torsdag och jag kan fan ingenting! :O

Men i alla fall, på stan idag åt jag och Jessica på donken (Mc donalds) och sen gick vi runt och tittade på smink,skor och lite mer smått och gott :)

Just nu längtar jag bara till helgen!, ska supa jävel men vet inte riktigt vart. Jag hoppas då grymt mycket på att jag hitter nåt Awesome ställe i Umeå för jag orkar inte Vännäs nå mer. Det är typ samma folk hela tiden och det börjar bli lite tört! Och nu syftar jag inte på mina tjejer :) utan allt annat folk!

Nä jag börjar tappa fantasi på en massa skit jag kan skriva så jag kanske avrundar inlägget nu ;D
Kan bju på lite egobilder å skit medans :)









Puss hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0