334

Bilder från i går, eller i alla fall de 3 bilderna jag tog i början av kvällen!







Jag hade roligt igår och det märks i dag! ;D
Har ont i ryggen som fan och har ett stort cutt sår på tummen!.

När vi väl hade tagit oss hem till Andre i stöcke startade vi musiken och började dricka sen efter typ 2-3 timmar kom allt folk, det bara forsade in folk efter ett tag! :)
Sen där vid 1-2 snåret åkte jag, becca och emma med sebbe och micke till max och åt, sen fick jag skjuts med becca hem. Somna väl vid 4 tiden och vaknade sedan igen vid 7 av att en viss person inte kunde sova mer! :P

Ikväll blir det att vara ensam hemma med hundarna, ska nog ta fram myskläderna och se på någon film och kanske äta något gott!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0