336

Jag glömmer inte det vi hade <3

Alla dom långa nätter vi pratades vid,
Alla minnen som vi delade under denna tid,
Det är en saknad och ett minne blott idag,
Det är okej nu ...., men det tog ett tag,
jag längtade efter dig, saknade dig och älskade
dig för den underbara själ du var mot mig.
Det var massor som jag ville säga dig, men
ingenting vart någonsin rätt, Med ..... i
bilden vart ingenting lätt! men jag ångrar och
jag saknar, för kärleken jag hade för dig var
något speciellt för mig. jag önskar att jag sagt
något till dig när tiden fanns kvar, men dum
som jag var, så bad jag dig dra :/
förlåt min vän för dessa svek jag gav dig,
på den tiden var du mitt allt, den som höll
mig levande, skrattandes, lycklig...
Som du kanske märkt själv, har jag desperat nog
försökt återfå dom känslor du en gång gav mig,
men nu är allt annorlunda, är det för att jag
övergav dig?  jag vill i så fall be om förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0