338

Hellö!

Dagen började med att vi hade matte!, fick veta vad jag hade frått på första delen på nationellaprovet!



Fick 10 poäng som ni kanske ser (8g/2vg)!, Då behöver jag alltså bara sammla ihop 8 poäng till på del 2 för att få G! Awesome!

Efter skolan for jag, Jessica och Anna till stan!. Jag köpte julklappar åt 3 personer så nu har jag bara 3 kvar! ;D
Vid 5 tiden gick jag och Jessica och åt så vi tänkte passa på att äta på den nya resturangen i stan!
Nämligen:




Det va då värsta mysigt där och maten va god!, eller vad tycker du Jessica? ;D




Men det va dock ganska dyrt där så det sved väl lite i plånboken när vi skulle betala. :P

Vid 6 tiden tog Jessica bussen hem till Vännäs och jag hem till Ersboda igen, när jag kom hem slog jag in paketen och gick ut med hundarna. Och nu sitter jag är och kollar runt lite på facebook medas jag lyssnar på musik!

Om en stund ska jag se gårdagens och dagens avsnitt av Paradise Hotel! :D


Sen ska jag faktiskt kolla runt på Tatueringar! :O
Jag SKA tatuera mig nästa år! :D

Snälla, Ge mig tips på vart jag ska göra den och gärna något motiv!? :D
Jag har då funderat länge på att göra stjärnor vid nacken eller något sådant! :)


PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Sofia ( fotografy.blogg.se )

Åååhh, vad gott det ser ut! :D

2010-12-14 @ 20:40:43
URL: http://fotografy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0