339

Hejsvejs!

I morse gjorde vi nationella i matte och jag tror nog att det gick kanska bra för mig! :D
Jag behövde bara 8 poäng på den här delen och jag hoppas då att jag kommer få det.

Juste tänkte visa något Awesome!
Kollade nyss min statistik och fick reda på att jag hade 199 unika besökare igår!


Man kanske inte ser det så jätte bra på bilden men whatever! :D

Efter skolan åkte jag i alla fall till grubbe och umgicks lite med min bror :)
Vi såg på tv och han lagade middag åt oss.

Efter det åkte jag hem och somnade direkt på soffan :] sen vakna jag typ nyss och gick en lite längre promenad med hundarna, kanske inte lika långt som jag gick i går! (gick till Mariehem och tillbaka)

Nä nu ska jag sova så jag tar mig upp halv 6 i morgon för att duscha, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0