342 - Letting go

Jag hittade honom en gång men idiotisk som jag va förlorade jag honom lika snabbt!,
så ett tips till er alla tänk med hjärtat och inte med hjärnan.
En fast det inte verkar som att det är menat att ni skapar meningen med kärlek så bör man tänka efter jävligt noga för oftast så får man bara en chans.
Det finns något som heter "gått vidare/gå vidare" och det kommer alla få höra/göra någon gång.

Jag vill bara säga att jag älskade dig då och kommer alltid att göra det!. Förlåt mig K.J..
Jag kommer sakna det vi hade och förstår att du bara vill glömma. Jag kommer finnas här för dig vad som än händer så finns jag här.
Jag vet att det va länge sen jag gjorde som jag gjorde men jag hoppas att vi fortfarande kan vara vänner.
Nu vet jag ju i för sig inte om du kommer läsa det här men det kvittar för jag hoppas att du vet allt det här ändå.

Ps. I love you..
Well it's time to move on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0