328

Hejsan.

Just nu känns allt som "Blahh" om ni fattar. Det är typ som att jag inte har något att se fram emot i livet längre! :O Och jag vet att det låter sjukt emo, plus att det låter som att ni ska tycka syn om mig men så hemskt är väl inte direkt mitt liv. Har underbara kompisar och en sjukt bra familj men nä jag är inte taggad på livet bara..

Som du kanske märker är det här bara ett inlägg för att få uttrycka mina känslor så om du inte bryr dig om mig eller mitt liv är det inte värt att läsa vidare, bara ett tips ;)

Aja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga jag har kännt mig så jävla depp under lovet och hoppas att det slutar helt nu. Jag har väl egentligen ingenting att deppa om! förutom att jag är sjukt fattig nu och nä det kanske inte är så stor anledning att deppa för men whatever. Man kan göra så mycket med pengar så why not.
Sen är det väl de med att jag är singel. Det är i för sig roligt att vara singel och man kan liksom göra vad man vill men jag tror nog jag trivs bäst som upptagen :P
Är nog en förhållande människa.
Deppen kan ju bero på en del så kallade "killar" som bara äh nej jag ska väl inte beskriva allt men ja om jag säger idioter fattar ni nog :)

Skulle kunna skriva en uppsats om det här men de skulle ingen orka läsa och jag vill inte verka för "tyck synd om mig" haah nä vafan jag får göra som alla andra alltså
Le och låtsas som att inget tynger mig!

Ciao, och puss till er som läst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0