330

Heej!

Tänkte passa på att skriva här när jag ändå inte har något att gör! :O
Har varit sjuk hela veckan och är hemma från skolan i dag, ska försöka krya på mig till i morgon så jag får fara och parta med de flesta från klassen och säkert fler folk :D

Vaknade med huvudvärk och har haft de till för typ en timma sen när jag började knapra piller.. Är fortfarande tät i näsan och det känns som att jag har träningsverk i hela kroppen ;D Asm!
Hah nä what to do?. Jag har iaf hittat kläder tills i morgon tror jag, ska snart färga håret igen :O Ska fan bli brunett IGEN!
Håret nöts sjukt mycket av att vara blond och det är bara drygt att färga hela tiden eftersom att man får en sjukt ful utväxt hela tiden!

Men men, I morgon blir det iallafall att åka till skolan (beroende på hur jag mår) sen ska jag äta middag med Emma och David från klassen om det inte blir mer folk som följer med, sen hem till David för att starta fredagkvällen ;)
Sen vid 7-8 tiden kommer det nog droppa in mer folk men det ser vi ju då :)

hmm, måste bara tilllägga att jag saknar dig!. Du vet vem du är eftersom jag redan sagt att jag kommer sakna dig :)
(om du äns läser min blogg förstås) haha.

Anyways nu ska jag knarka lite alvedon sen blir det nog att dö framför en film
tills mamii kommer hem med hårfärgen.
Puss hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0