326

Öh hej..

Just nu sitter jag och chillerillar framför datorn och lyssnar på musik :)
Och skriver med people på msn typ.
Idag har jag latat mig i skolan och efter det gick jag på stan ett tag med Emma tills hennes buss kom och jag köpte en paj på Mc donalds :] Sen åkte jag till Villanäs och hälsade på kusin vitamin och pratade en del om allt mellan himmel och jord :)

I morgon blir det nog att åka till skolan förstås och kanske pumparumpa llite med tjejena i klassen ;D sen blir det att hjälpa Jennie med att spackla hennes bil. Ja sen så vet jag inte vad som komma skall..
Blir nog att dö framför tvn och kanske ta ett bad (A)

Oooch på lördag blir det att bli ..?.. som en jävla kastrull!! Måste ju ske nån gång ;)
Ska i alla fall klä ut mig till en Hora (om jag inte sagt det tidigare) och fara på Halloween fest i Holmsund som ni nog redan vet :) Heh.
Och bara så ni vet så är jag inte ensam om att ha den utklädnaden!, tänkte bara så att ni inte får en massa underliga tankar om mig ;) haha.

Nä nu ska jag låta tankarna flyga i huvudet på mig en stund till sen ska jag försöka sova!
Puss hejj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0